Kan ik producten ophalen bij jullie?
Nee, dat is niet mogelijk. Onze voorraad ligt bij het bedrijf dat opslag en verzending voor ons regelt.
Ik wil mijn bestelling liever niet thuis ontvangen. Kunnen jullie naar een afhaalpunt verzenden?
Ja, dat is mogelijk. Gedurende het bestelproces kunt u dat aangeven en zelf een PostNL punt kiezen.
Worden jullie bestellingen in blanco verpakking verzonden?
Ja, onze verpakkingen zijn blanco. Op het label staat als afzender Gadget-Plaza, zodat er geen link te leggen is naar spy producten.
Is telefonisch contact mogelijk?
Nee, de gehele klantenservice verloopt via email. Wij hebben hier voor gekozen, omdat alles dan in een later stadium nog terug te lezen is.
Wat zijn de levertijden?
Deze staan op de productpagina direct onder de prijs vermeld. In de meeste gevallen is het 1-2 werkdagen, maar uiterlijk 3-4 werkdagen.
Ik wil een product kopen dat op uitverkocht staat. Wat nu?
Op de productpagina kunt u dan uw emailadres invullen en naar ons verzenden. Zodra een product dan weer op voorraad is ontvangt u automatisch bericht. U kunt ons natuurlijk ook een email sturen en vragen wanneer wij de nieuwe voorraad verwachten.
Mijn product zou met een Nederlandse handleiding geleverd worden, maar die zit er niet bij.
Dat klopt! In de verzendbevestiging staat een link naar deze pagina. Klik op het product dat u gekocht heeft en voer het wachtwoord in dat nodig is om de handleiding te openen. Het wachtwoord staat ook in de verzendbevestiging.
Nee, dat is niet mogelijk. Onze voorraad ligt bij het bedrijf dat opslag en verzending voor ons regelt.
Ik wil mijn bestelling liever niet thuis ontvangen. Kunnen jullie naar een afhaalpunt verzenden?
Ja, dat is mogelijk. Gedurende het bestelproces kunt u dat aangeven en zelf een PostNL punt kiezen.
Worden jullie bestellingen in blanco verpakking verzonden?
Ja, onze verpakkingen zijn blanco. Op het label staat als afzender Gadget-Plaza, zodat er geen link te leggen is naar spy producten.
Is telefonisch contact mogelijk?
Nee, de gehele klantenservice verloopt via email. Wij hebben hier voor gekozen, omdat alles dan in een later stadium nog terug te lezen is.
Wat zijn de levertijden?
Deze staan op de productpagina direct onder de prijs vermeld. In de meeste gevallen is het 1-2 werkdagen, maar uiterlijk 3-4 werkdagen.
Ik wil een product kopen dat op uitverkocht staat. Wat nu?
Op de productpagina kunt u dan uw emailadres invullen en naar ons verzenden. Zodra een product dan weer op voorraad is ontvangt u automatisch bericht. U kunt ons natuurlijk ook een email sturen en vragen wanneer wij de nieuwe voorraad verwachten.
Mijn product zou met een Nederlandse handleiding geleverd worden, maar die zit er niet bij.
Dat klopt! In de verzendbevestiging staat een link naar deze pagina. Klik op het product dat u gekocht heeft en voer het wachtwoord in dat nodig is om de handleiding te openen. Het wachtwoord staat ook in de verzendbevestiging.